09.05.21

Добірка віршів про мам до Дня Матері

Теплий віршик для мами

Мамо, добре, що ти є, —
Ніжне сонечко моє!
Від твоєї теплоти
Так і хочеться рости…
Найгарнішу, найдобрішу,
Я люблю тебе найбільше!
І коли дорослим стану,
Теж любить не перестану!
Бо ріднішої, ніж ти,
В цілім світі не знайти!
Добре, мамо, що ти є, —
Тепле сонечко моє!
          (О. Дерманський)
 
Мамин день

Як стрибнуло сонечко
вранці у віконечко,
стрепенулось: «Ах!»
Задивилось в Галочку,
прибрану, мов кралечку,
з квітами в руках!
Ой куди ж це Галочка,
Дівчинка, мов лялечка,
рано так спішить?
Оченята світяться,
пахне квітів китиця,
кіска мерехтить!
Глянула в віконечко,
привітала сонечко,
Пальцем в шибку: брень!
— Йду вітати ненечку,
квітів несу жменечку,
нині ж Мамин день!
          (Н. Мудрик-Мриц)

Найрідніша

Хто розкаже мені казку,
Хто щедрішій всіх на ласку?
Ти, матусю, наймиліша,
В цілім світі — найрідніша!
Хто нас ніжить і голубить,
Пестить, гладить ніжно й любо,
Пригортає до серденька?
Ти, моя найкраща ненько!
          (Л. Голота)

Така роса

Така роса,
Така роса прозора…
Стрічаю сонце
В полі за селом,
Де квіти польові,
Неначе зорі,
Торкає вітер
Лагідним крилом.
Аж ось проміння
Розпростерло руки
І спрагло п’є,
Спиває всю росу.
І враз, стріпнувшись,
Подались на луки,
А я додому
Сонечко несу.
А ще в село
Несу пучок волошок.
Ці квіти ніжні
Синьо-голубі —
Тобі, моя єдина
І хороша,
Найкраща в світі,
Матінко, тобі.
          (В. Геращенко)

Весна і мама

Якось я спитала у весни:
— Ти чому приходиш, поясни?
І весна мені сказала прямо:
— Поспішаю я на свято мами!
Поспішають квіти проростати,
поспішають журавлі вертати,
поспішає сонечко теплішать,
поспішають дітки розумнішать.
В Африці далекій, пам'ятаю,
говорив мені премудрий слон,
що якби на світі мам не стало,
то й весни на світі не було!
Ще казав:
— Ви помічали, може,
кожна мама із весною схожа! —
І відкрив мені він таємницю,
що весна із мамою — сестриці.
          (І. Жиленко)

Мамин день

День травневий, день весняний —
Трави й квіти весняні.
Навкруги — куди не глянеш:
Все всміхається мені.
І в таку чудову днину,
Між пташок дзвінких пісень,
В серці кожної людини
Йшов любов’ю Мамин День.
В день такий приносять діти
До мамів любов свою —
В подаруночках і квітах
Кажуть: я тебе люблю.
         (С. Кузьменко)